شما هم مثل من عاشق عکاسی هستید؟ Slow Shutter یکی از برنامه‌های حرفه‌ای و محبوب عکاسی ست که با آن می‌توانید سرعت شاتر را به صورت دستی تنظیم نمایید. عکاسی  از سوژه‌های متحرک با این برنامه محشر می‌شوند، از دستش ندهید!

اپلیکیشن Slow Shutter هم اکنون در اپ استور دو دلار قیمت دارد اما به کمک اپلیکیشن اپ استور می‌توانید کاملا رایگان دریافتش نمایید و به تصاویر خود حالتی رویایی و خاص ببخشید، بدون داشتن دوربینی حرفه‌ای ثبت تصاویر Slow کار مشکلی است که به لطفSlow Shutter امکان پذیر می‌شود.

  • ابتدا برنامه اپل استور را دانلود نمایید: دانلود اپلیکیشن اپل استور
  • برنامه را باز کنید و به Featured بروید. به سمت پایین اسکرول کنید.
  • آیکون برنامه Slow Shutter را مشاهده می‌کنید بر روی آن تب نمایید.
  • صفحه عوض می‌شود، بر روی Download for free تب نمایید.
  • اکنون پیغام را OK کنید، پس از طی چند مرحله کوتاه دانلود آغاز می‌شود.
  • توجه کنید اپ استور شما باید بر روی US باشد.

screen322x5722.jpg


موضوعات مرتبط: ایفون ، جیلبریک ، اصول اولیه ، محبوب ترین ها ، بازی ، برنامه ، اموزشی ، اخبار ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393برچسب:, | 21:13 | نویسنده : دانیال |
iPad-Pro-concept

در این روزها که اخبار جیلبریک آی‌اواس ۸ بسیاری از خبرهای دیگر را تحت الشعاع قرار داده و آن‌ها را به حاشیه برده است پیدا می‌شود خبرهایی که در همین بین نیز جلب توجه کنند. از جمله‌ی این اخبار اطلاعات جدیدی است که از آیپد پرو منتشر شده است.

مدت‌هاست شایعه شده که اپل در حال کار بر روی آیپدی بزرگتر از آن چه تا کنون دیده‌ایم است. هر چند گفته می‌شود که این شرکت در چند وقت اخیر برای آن که تأمین‌کنندگان قطعات بتواند از عهده‌ی درخواست بالایی که برای دستگاه آیفون ۶ پلاس بربیایند برنامه‌های خود برای این تبلت را فعلاً عقب انداخته است، اما به هر حال این پروژه در حال جریان است و در همین خصوص سرویس Mac Otakara به تازگی اطلاعات جدیدی از این دستگاه منتشر کرده است.

بر اساس گزارش جدید این سرویس تبلت بزرگتر اپل مجهز به صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچی خواهد بود. مقداری کمتر از اندازه‌ی ۱۲.۹ اینچی که چند وقت اخیر در گزارش‌های مختلف ذکر می‌شد، اما همچنان حتی بزرگتر از برخی مدل‌های لپ‌تاپ مک‌بوک. در مورد اسپیکرهای دستگاه خبر از تعبیه‌شدن دو اسپیکر دیگر در قسمت فوقانی دستگاه داده می‌شود. تحقق این موضوع می‌تواند در حکم دری باشد که به سمت تجربه‌ی صوتی بهتر بر روی آیپد گشوده می‌شود.

در ادامه‌ی گزارش آمده است که آیپد پرو به باریکی دستگاه آیپد ایر ۲ با ۶.۱ میلی‌متر ضخامت نخواهد بود، اما همچنان با ضخامت بسیار پایینی تولید خواهد شد. عدد منتشرشده برای این مشخصه ۷ میلی‌متر است. برای آن که قیاسی انجام داده باشید می‌توانید دو دستگاه آیفون ۶ و ۶ پلاس را در نظر بگیرید که به ترتیب ۶.۹ و ۷.۱ میلی‌متر ضخامت دارند.mac_otakara_ipad_pro_sketch

تصویر فوق نیز در میانه‌ی گزارش آمده و به دستگاه آیپد پرو نسبت داده شده است. هر چند واقعاً جای سوال دارد که این چه تصویری است که بتوان به آن استناد کرد، اما در همین حد نیز می‌توان سوراخ‌هایی را در قسمت فوقانی دستگاه دید که به همان اسپیکرهای مذکور در قسمت فوق نسبت داده می‌شوند.

شاید نوع اطلاعات و تصویری که ذکرشان رفت شما را به این فکر بیاندازد که با اطلاعات نه چندان معتبری روبرو هستید. اما برای رفع چنین سو تفاهمی جا دارد اشاره کنیم که وبسایت Mac Otakara سابقه‌ی خوبی در زمینه‌ی انتشار اخبار و شایعات مربوط به محصولات اپل دارد. هر چند این به معنای بی‌نقص بودن مطالب این سرویس نیست، اما اطلاعاتی نظیر عرضه‌شدن آیپد مینی ۳ و اسمارت کیس و کاور با رنگ‌های جدید از شایعات اخیر منتشرشده توسط این وبسایت بودند که به حقیقت بدل شدند. از گزارش‌های معتبر قدیمی این وبسایت نیز می‌توان به خبر بازطراحی آیپاد تاچ و آیپاد نانو که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بودند اشاره کرد.


موضوعات مرتبط: ایفون ، محبوب ترین ها ، اخبار ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, | 21:31 | نویسنده : دانیال |
iOS-8-App-Store

چه از این موضوع ناراضی باشید و چه راضی، نصب اپلیکیشن‌ها و بازی‌های کرک‌شده یکی از کارهایی که بر روی بیشتر دستگاه‌های جیلبریک شده معمول است. بخصوص در کشوری نظیر ایران که برای خرید یک اپلیکیشن یا بازی ۹۹ سنتی نیز باید یک گیفت کارت حداقل ۱۰ دلاری به قیمت سی و چند هزار تومان خریداری کنید. وجود چنین همین مسائل موجب شده که عبارت “‌آیا AppSync برای آی‌اواس ۸ آپدیت شد؟” تبدیل به سوالی شود که این روزها بیش از هر چیز دیگری پرسیده می‌شود.

جواب ما نیز همچنان منفی است. توییک AppSync برای آی‌اواس ۸ آپدیت نشده است و نمی‌توانید به کمک نسخه‌های موجود فعلی آن اقدام به نصب اپلیکیشن‌ها و بازی‌های کرک‌شده بکنید. اما مسأله اینجاست که تنها راه نصب اپلیکیشن‌های کرک‌شده استفاده از توییک AppSync نیست. شاید مطلع باشید که پروژه‌ی متن باز دیگری به نام AppSync Unified وجود دارد که همین امکان را برای کاربران فراهم می‌کند. خوشبختانه اخیراً شاهد آپدیت‌شدن AppSync Unified به نسخه‌ی ۵ بوده‌ایم. آپدیتی که بزرگترین ویژگی آن را می‌توان در فراهم‌کردن امکان نصب اپلیکیشن‌ها و بازی‌های کرک‌شده بر روی آی‌اواس ۸ دانست.

 

توسعه‌دهنده‌ی AppSync Unified اعلام کرده است که نسخه‌ی عرضه‌شده‌ی اخیر فعلاً در مراحل آزمایشی به سر می‌برد و بخاطر برخی ناسازگاری‌ها که مابین این توییک و پلتفرم Cydia Substrate وجود دارد، ممکن است به اشکالاتی در هنگام استفاده از آن بربخورید. اما به هر حال عرضه‌ی همین آپدیت نوید توسعه‌ی توییک را می‌دهد و با این فکر که نسخه‌های پایدارتری از آن در راه هستند، مشکلات فعلی را نیز می‌توان تحمل کرد.

 

البته باید اشاره کنیم که تنها کاربرد توییک‌هایی نظیر AppSync یا AppSync Unified در نصب اپلیکیشن یا بازی‌های کرک‌شده نیست. اگه شما یک توسعه‌دهنده باشید، به راحتی با نصب این توییک‌ها می‌توانید اپلیکیشنی که مشغول کار بر روی آن هستید را بدون نیاز به داشتن اکانت دولوپر از سوی اپل به طور عملی بر روی آی‌دیوایستان تست کنید. همچنین برخی اپلیکیشن‌ها که به دلیل نقض برخی قوانین اپلیکیشن اجازه‌ی انتشار بر روی این فروشگاه را ندارند (اپلیکیشن‌هایی نظیر شبیه‌ساز GBA4iOS) را نیز می‌توان به لطف وجود AppSync بدون دردسر بر روی آی‌دیوایس نصب کرد.

 

شاهد مدت زمان زیادی منتظر این لحظه بودید و به همین خاطر انتظار را طولانی‌تر نمی‌کنیم. برای استفاده از ویرایش آزمایشی نسخه‌ی سازگار با آی‌اواس ۸ توییک AppSync Unified ابتدا اپلیکیشن سیدیا را باز کرده و آدرس زیر را به لیست سورس‌هایتان اضافه کنید:

http://cydia.angelxwind.net/beta

سپس AppSync Unified Beta را از داخل سورس نصب کرده و لذت ببرید


موضوعات مرتبط: ایفون ، جیلبریک ، محبوب ترین ها ، اموزشی ، اخبار ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, | 21:19 | نویسنده : دانیال |
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.